sexta-feira, 10 de janeiro de 2014

Png's Raros da monster high

 Foi Difícil Mais Consegui O Tão Falado: '' Png Da Draculaura Black Carpet '' e mais outros beeemmmm  raros! Deveriam me agradecer por isso!



Draculaura Black Carpet.
Draculaura Black Carpet



Long time since the last MH post…. here you have a special request for Svetlana Artsibasova!!!! who wrote me if i can complete the rochelle dance class that came in the box… now you have a full body ghoul!Big hugs for everyone!!!!!! 

Rochelle Dance Class



There you go guys! :) edited from the official monster high magazine.dont forget to mention my name if you use it anywhere else! :) Thank you!


wydowna spider



rapaint from Ghouls night out pack box…

Ghoulia ghouls Night Out




Abbey Music Festival

3 comentários:

  1. O seu blog é bem legal pois fala de vários assuntos de MH
    Poderia seguir meu blog
    http://monsterhighfasdraculaura.blogspot.com.br/
    Eu queria seguir seu blog mas estou achando o gadget de seguidores
    beijos

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Desculpa vi seu comentário só agora!
      Claro! ainda irei colocar seguidores e por falar isso te segui ok!

      Excluir

Não xingue, nem agrida
principalmente não escreva
bobeiras nem enganação

Não perca seu tempo,comentário
é pra comentar!